lördag, december 13, 2008

Lars Winnerbäck

Vi tittade på den nyinköpta videon från Lars Winnerbäcks turne i somras där man även får ordentliga intervjuer med honom.
Lars talar fritt ur hjärtat om sitt liv och om sin fd stora scenskräck, ja skräck att överhuvud bli igenkänd på stan.
Han berättar att han gått i terapi i många år och äntligen har börjat må bra och känner att det är kul att stå på scenen.
Det märks så tydligt vid spelningen i Strömsholm sommaren -08. Lugn och avspänd med glädje i ögonen, härligt att se!
Denna dvd-skiva är ett dokument tillverkat av Magnus Gertten, en ovanligt begåvad regissör.
En mycket se och hörvärd DVD!!

Lars Winnerbäck förmedlar något till oss som få artister idag förmår, han är en jämlike med Cornelius och faktiskt Tage Danielsson!
Tänkvärda texter med en känsla för människan därute i samhället. Ung som gammal kan finna något som känns i hjärna och hjärta!

Jag får säga som de mest hängivna fansen ropar till honom: Vi älskar dig Lasse!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag kan inte annat än hållamed dig. Jag behövde den här filmen nu för att stilla min abstinens efter Winnerbäck och då min förra dvd från turnén 2002 börjar bli lite utsliten:)
Underbart att höra att han fortfarande har fötternapå jorden och hur oerhört sympatisk och tacksam han är för allt. Man kan inte annat än att älska honom mer..

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate