lördag, november 01, 2008

Tidningsvärlden!

”Så vill vi bli förförda”

Detta är en viktig nyhet!



Igår ringde en journalist från AB, han hade läst en blogg av mig angående bankerna i vårt land.
Nå, han ville göra en grej med bla mig så han skickade ut en fotograf. Trevlig kille som tog en mängd bra bilder! Tur att det nu för tiden är digitalt eftersom de inte använde någon bild.
Nej, det blev en artikel om "bankuppror" men helt med fokus på Anders Borg.
Skulle tro att det är nattred. som har plockat bort vissa saker för att satsa på sid 6-7 där det står "här hittas nya bevis"!

Nej,det är inga bevis mot några banker utan det är den vanliga smaskiga "nyheten" att man kanske har hittat nya spår i mordet på Carolin Stenvall. Suddiga bilder täcker nästan två sidor.
Totalt meningslöst! Sådana snaskigheter är inte ens värt att kolla.
Detta är kvällspressens egen lilla värld sedan många år. Får man ett sommarmord på en ung kvinna så lever man upp, då ska det skrivas spaltkilometer efter varandra! Rena högtiden!

Nej, jag håller mig till min Svenska Dagbladet ,det är en riktig tidning som har ett innehåll som täcker det mesta. Utan snask!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate