lördag, augusti 02, 2008

Internetradio

Jag har tidigare berättat att jag har köpt en internetradio vilken jag har kopplat till min stereo.
SANGEAN säljer genom Expertaffärerna denna radio med över 12.500 olika stationer att tillgå.(Trådlös uppkoppling är ett måste dock)
Men, som du ser av bilden idag så kan du också gå in via webben och lyssna på alla dessa stationer.
https://www.reciva.com/
Gå dit och kolla lite så kanske ditt behov av stationer tillfredställs annars kan du också gå till:
www.surfmusic.de
där du finner massor med musik. Direktlänk finns på min länkuppsättning till höger i denna blogg.
www.shoutcast.com

Jag har nu lagt in en Svensksändande station i Finland (YLE Radio Extrem) på servern i USA så nu kan jag via internetradion med ett knapptryck lyssna på deras sändningar!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate