måndag, november 05, 2007

Så kan vissa unga skriva på Lunar till mig!

Det finns vissa orter i vårt land där det tydligen frodas ett primitivt tänkande,ofta får jag påhopp av unga vilka bor i små byar i Värmland.När man kollar i historien bakåt så finns dessa orter med som nazistfästen under 30-40 talet.Generation efter generation är infekterade av hatet och har inget lärt av historien!


SverigesKonung P18 från Sunne i Värmlands län
Idag 06:44 (#14992 - obesvarat)
Nigger älskare. Vet du vad invandrandet gör med vårt land? Och jag menar inte bara ekonomiskt mm. Klimatet om nätterna inne i staden? Sättet man är mot varandra i Sveriges skolor? Invandrarna får Sverige att ruttna från insidan och sånna som du ger dem alla medel de behöver. De kommer hir för att utnyttja Sverige inte för värna om det. Och ja jag vet jag kan förvänta mig en "lunar-anmälan" för detta inlägg. Det är så dagens Sverige ser ut. Säger man någonting som inte stämmer överes vänster sveriges lagar så blir man anmäld och nedtystad.

SverigesKonung P18 från Sunne i Värmlands län
Idag 06:45 (#14993 - obesvarat)
Ungefär som SD blir behandlade. Yttrandefrihet, ett fritt land. Det är ord som blir allt för ovarsamt använda i dagens Sverige.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate