onsdag, januari 31, 2007

Välkommen till festen!


Bara för att man bor ensam så behöver man ju inte låta bli att laga till god mat.Idag blev det fjärilskotletter !!!
Lite färsk svamp är ju inte heller i vägen.Drycken som alltid passar till det mesta är ju mjölk men nuförtiden dricker jag ofta vanligt vatten!Gott och det kvittar vad det är för årgång.Tv:en får bli sällskapet för kvällen men jag vet nog innerst inne hur jag skulle vilja ha det ikväll!Men vem är jag att klaga ,det skulle ju kunna vara värre.Egentligen är jag ju priviligierad som människa som har allt det man behöver .Tänker på dem som inte har en bostad eller de som inte har fått ett lagat mål med mat idag.Jag har det varmt och gott i min bostadsrätt och snart är ju till och med våren här.Då ska jag gå ut med min kära vän och njuta av fågelsången.Det är något att se fram emot,jaja både promenaden och fågelsången!Älskar er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

det där såg minsann gott ut!!! Hoppas det smakade också!!:)

Johanna/http://yoyos.blogg.se/

hpy sa...

Far jag komma pa en bit mat?

hogrelius sa...

Jag får väl säga till dig H ,sätt på dig vingarna och flyg hit så lovar jag dig en god måltid.
Johanna, det var en mycket god måltid.Särskilt de mörka champinjonerna som jag stekte i fettet efter kotletterna!

Anna Högrelius sa...

Svampen såg riktigt god ut! jag brukar smörsteka champinjoner när jag tillagar en bit kött. Mycket gott!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate