fredag, januari 26, 2007

GIFTERMÅL






Nu ska Anna och Robin gifta sig.Planerna blev lite ändrade och de gifter sig ett år efter att de förlovade sig.Dagen D är den 14 april!

Robin tar samtidigt och byter namn till vårt och det är Högrelius.Förr var det alltid kvinnan som bytte namn men nu är det andra tider och man får välja.I år är det hela 25 år sedan Anna föddes och man kan bara som alla andra föräldrar konstatera att tiden har gått fort och tösen har blivit vuxen.Det är två unga människor som vet vad de vill och de har valt varandra av kärlek.

Vi är många som önskar dem all lycka!

4 kommentarer:

hpy sa...

Far jag ocksa onska dem all lycka.

Anna Högrelius sa...

Åhh, tack så mycket för det fina inlägget! Tiden går snabbt när man har roligt. Du lyckas också alltid få fram jättegamla bilder på mig. Så liten Felix är på bilden!

hogrelius sa...

Jag tyckte det var så roligt att se lille Felix ihop med dig!

Robin H sa...

Vilken jättesöt bild du tagit fram på Anna och lilla katten! Den har jag arkiverat på min dator nu. He he.

Fin inlägg, tack så mycket för alla lyckönskningar!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate