måndag, november 27, 2006

Dålig smak eller...??

Britney S och fröken Hilton! Jag brukar inte bry mig om dessa sk kändisar men idag så tittade jag faktiskt två gånger på detta foto med dessa damer.Två damer med alldeles för mycket pengar och i och med det också karlar som nog är ute efter deras pengar också.De kanske skulle ta och hålla sig tillvarandra? Men ,men åter till det här med ens ögon och vad de ser för något. Naturligtvis hamnde mina och andras ögon på Brittneys bara överkropp! Det är nog oundvikligt men frågan inställer sig direkt. Väldigt många tjejer puttar verkligen både upp och ut med sina bröst men det här var väl lite av ett rekord.Ett under att de stannar kvar,hon kanske har tejpat fast dem? På alla våra ungdomssajter vimlar det av tonåringar som villigt visar upp vad de har innanför blusen, det är riktigt inne att göra små videos med strip samt lägga ut dem till allmän beskådan.Men jag måste säga att när det ser ut som här så är det inte snyggt!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Heller med dig fullständigt

hpy sa...

Dom ser onaturliga ut.

Rita A sa...

Vad fult, jag nästan kräks.

Åj, ursäkta mej, det var inte hövligt av mej. Vanligtvis brukar man säga nånting angenämt när man besöker folk i deras blogg.

Men det var ditt fel :D Hah hah.

Vad trevligt att du besökte mej tidigare.

hogrelius sa...

Ibland förstår jag mig inte på dessa "flickor" ,det blir viktigare att bli sedd.Mindre viktigt hur man blir sedd.I Stockholm finns nu klubbar där unga flickor o pojkar klär av sig det mesta,tar bilder på varandra o lägger ut det på nätet.Har tom offentlig sex och det läggs ut på någon "Tube" eller annat?Finns inget privat längre!Rita, skriv gärna ett mail till mig om du vill,jag har den funktionen på min sida.Letade efter den på din men fann den ej!

Rita A sa...

Hej

Tack för alla dina roliga kommentär.

rita.ahonen@sci.fi

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate