måndag, oktober 02, 2006

Fest!!

Idag ställde jag till med en egen liten fest på Jensens Böfhus på Sveavägen!!
Tyckte att jag var värd det efter ett par slitsamma dagar,sen fick jag tillbaka några hundra som jag hade lånat ut så allt klaffade så bra.
Tog in en redig räkcocktail som förrätt,sen blev det en stor blodig biff och idag fick jag den precis så blodig som jag önskar.Bara vänd i pannan på het värme. Efterrätten blev glass och svart kaffe.Två rätt så nya flickor arbetade där idag och de var så rara och duktiga i sitt jobb så jag gick fram till dem innan jag gick och tackade dem och berömde dem för att de var så raska och trevliga.Jisses vilket glatt leende jag fick från dem bägge två.
Jag tycker att man gott kan kosta på sig både dricks och att tacka för bra jobb!
PS Detta riktar jag till en speciell person, jag lovar att bjuda på middag antingen på Moderna eller på Jensens den dag då det passar.Så de så!

3 kommentarer:

hpy sa...

Det ser jattegott ut. Gar det med middag pa bada stallena? Ingenting hindrar mig fran att bjuda!

hogrelius sa...

Der ÄR jättegott på bägge resturanterna!Man kan ju äta lunch på ena stället och middag på det andra?Så kan man bjuda varandra!

hpy sa...

Dagens basta idé! (An sa lange...)

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate