fredag, juli 14, 2006

Upphittat album

Idag hittade jag ett fotoalbum som hade kommit undan och så glad jag blev.Massor med foton som jag hade "glömt" bort.Min nu döda svärfar fanns med på en rad fina bilder som jag scannade in och la ut på min fotosida.
http://smg.photobucket.com/albums/v662/hogrelius/

De här bilderna är från en semester i Danmark,vi bodde ju 26 år i Malmö och då blev det ju naturligt att fira både jul och semester där.
Vår familj har haft många trevliga stunder med fest och glam och många resor.Det är en tid som jag ofta saknar men som alla vet så går ju inte klockan att vrida tillbaka.Gå in och njut av alla glada bilder! Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det är alltid roligt att titta på bilder. Nostalgi är roligt!

hogrelius sa...

Ibland anser en del att nostalgi är något perverst fult men jag tycker tvärtom.Man ska minnas det som har varit och kan man dessutom skratta och le åt det som varit så är det gott!!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate