fredag, mars 24, 2006

Vendetta var ordet!

Idag, kl 18:00 (#9589 - obesvarat)
lita77 F32 från Helsingborg i Skåne län
Så, för bådas lugn stänger jag dörren... Jag har inte gått till några attacker mot dig eller kallat dig för saker, ej heller spytt ut nån sorts avsky för dig som person - varken i konkret eller förklädd version. Du lär skriva nån arg blogg om vilken hemsk människa du tycker att jag är och sånt får man väl ta, men jag får inte ut något av att fortsätta ta emot elaka kommentarer från någon jag inte ens känner!

Idag, kl 17:58 (#9588 - obesvarat)
lita77 F32 från Helsingborg i Skåne län
Dessutom känns det som nån sorts personlig vendetta mot mig av skäl jag själv kan ha mina aningar om, men jag märkte exakt när det vände från "du är så trevlig" till "du är en hycklare" eller vad du nu vill ha det till. Jag har blivit nån sorts personligt hatobjekt för dig och det behöver jag inte ta.

Idag, kl 17:54 (#9587 - obesvarat)
lita77 F32 från Helsingborg i Skåne län
Har fått rätt nog av dina syrliga kommentarer. Verkar som att det enda du är här för är för att vara allmänt spydig och då finns ingen anledning för dig att besöka den här sidan mer. Det är helt uppenbart att du inte fattar ett skit av vad jag skriver ändå. Man har kriterier för vilken sorts människor man vill räkna som vänner. Folk som LJUGER vill jag inte ha där. Om det är svårt för dig att förstå och om du har problem med att jag tycker så - är det lika bra att du läser någon annans dagböcker.


Den här tjejen har skrivit många bra dagböcker, har haft väldigt många mycket kloka kommentarer,nu har hon kommit på kant med mig ordentligt och blockerat mig. Allting började för rätt så länge sedan då vi hade mycket skriftlig kontakt och jag tyckte och trodde att vi var vänner.Sen när jag hade flyttat till Stockholm och bott här ett tag och skulle åka ner och hälsa på i Malmö där mina döttrar bodde så slog jag upp Litas telefonnummer i katalogen och ringde henne för att fråga om vi kunde ta en fika på stan när jag ändå var därnere. Då ballade hon ur och skällde på mig och sa att det var ett jävla sätt att ringa henne osv.Hon tyckte att jag snokade när jag gick in i telefonkatalogen och tog reda på hennes telenummer. Efter detta så frös naturligvis våra "kontakter" ner till noll. Hennes dagböcker har på senare tid blivit rätt så trista aktstycken och när jag någon gång har kritiserat vad hon skrivit såsom idag exempelvis då handlar hon som ni kan läsa er till ovan! Hon kan ej ta kritik utan måste ha sista ordet själv och det är ju en rätt trist egenskap som brukar göra att dessa människor får svårigheter i livet på både det personliga planet liksom inom arbetslivet! Trist säger jag åter för hon har mycket och många bra sidor också!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate